woensdag 16 mei 2012

Traktatie Dikkie dik

Een nieuw idee, het maken van traktaties van papier of vilt.
Het eerste ontwerp dat klaar is met het thema Dikkie dik:
een bakje wat leuk kan wiebelen.
Op de muts van Dikkie dik kan ik de leeftijd van de jarige zetten en aan de zijkant de naam van de jarige of een andere tekst als je dat wilt.

Het formaat is 8 cm breed, 7 cm hoog en 2,5 cm diep.

In dit thema wil ik ook nog prikkers, een taart van papier en een muts van vilt maken.

Het is de bedoeling dat er nog meer thema's bijkomen.
Heb je een wens en je wilt graag dat ik het voor je maak, stuur dan een mailtje.

Traktatie wiebel Dikkie dik
Traktatie wiebel Dikkie dik



6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi heb je hier een mal van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilt u misschien de mail mailen naar matthijsheijstek@hotmail.com?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! Ik zou ook graag de sjabloon gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ontvang ook heel graag het sjabloon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoii,
    Geef je het sjabloom ook weg?😄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou je mij ook het sjabloon kunnen mailen? Mart_vanderhaeghe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen